Sunday, March 7, 2010

uniform choice - staring into the sun


http://www.mediafire.com/?ojqyzrwtmzl

Ezt a lemezt azért töltöttem le pár hónapja, mert a számcímek ( Indian Eyes, Region of Ice), meg a kései zenekari fotóik nyomán úgy képzeltem ez minimum nagyon rossz, ha szerencsém van viszont egy magából kifordult, fantasy-metal szerű valami lesz. Most lusta vagyok leellenőrizni, de emlékszem egy klipre amiben fejjel lefelé vinnyog az underdog énekese. Ezt szerettem volna hallani itt is. Mert szerintem az ilyenek miatt is jó hardcore-t hallgatni, a megannyi agyament életpálya szórakoztató. Kicsit beteges, ha belegondolok, hogy csupán azért kezdtem el hallgatni ezt a lemezt, mert reméltem, hogy szar lesz. És nagyon béna számcímek (once i cry, a wish to dream, i am…you are) ide vagy oda ez kurva jó. Köröket ver az első nagylemezükre, ami szerintem nagyon lapos. Ez viszont olyan, mintha a dag nasty-nek lett volna még egy igazán jó nagylemeze. Az egyik számra meg az Ignite teljes életműve épül, mínusz a számok közti véget nem érő pofázás a magyar kolbászról.

2 comments: