Tuesday, April 13, 2010

the saints - eternally yours


http://www.mediafire.com/?rmlyyxccymz


Az egyik első album volt, amit feltettem az új mp3 lejátszómra. Először a humusz bárban hallottam egy számot erről a lemezről, miközben oi zene ment, de nekem a fülembe nyomták egy ipod-ról, hogy ez sokkal jobb, mint a cockney rejects. Tényleg az. Akkor azt mondtam rá, hogy táncolható punk. Aztán meghallgattam itthon és tetszett is, de biztos valami nagy maratoni új zenehallgatásban voltam és ezért törpült el a tömegben. Aztán szilveszterkor, amikor már a jócskán sötétedő délutánban szegedről vonatoztam fel pestre, egyedül a mozdonyfülkében valamiért úgy éreztem ez jó választás lesz, ha pedig megunom, majd tovább léptetem. Komolyan volt egy ilyen tervem, merő rosszindulatból. Aztán, mintha egy lépcsőn húztak volna végig minden egyes foknál csak koppant a fejem, hogy mekkora slágerek vannak ezen a lemezen. Táncoltató lendület, kicsit unott, de marha jó hangszínű ének, a gitár meg érdekesen díszítget. És az a sláger gyáros potencia. Tényleg a punk a legjobb stílus, ha ilyen zenekarok tucatjával vannak, és mégis annyira jók, hogy nem lehet őket félvállról venni.


1 comment:

  1. Jó lemez nagyon. A private affair-t amúgy feldolgozta valaki? Mert nagyon ismerős de nem tudom honnan, ezt a lemezt meg eddig még nem hallottam

    ReplyDelete