Friday, February 12, 2010

city-x - elektriske svin


http://www.mediafire.com/?wmwelzaoqoo


Legjobban azokat a válogatás lemezeket szeretem, amik úgy szólnak, mintha egy zenekar számai lennének rajta egymás után. Miközben egy színteret, korszakot, vagy csak valamilyen hangzást dokumentálnak. Vannak ilyenek, és ez tök jó, hogy egybe tudnak úgy olvadni, mint egy jó válogatás kazetta dalai. A City X-et egy bloodstains across... válogatáson hallottam, amin olyan jók voltak, hogy kimagaslottak az egyébként igen erős tömegből és egyből akartam tőlük mindent. Ezen a lemezen meg is van minden. Majdnem egy órás, de csak lesz időd majd hallgatgatni őket. Mert bár gitározósabb és élesebb, mint a Lost Kids ugyan úgy dallamos is, csak nem annyira klasszul, mint inkább vagányul. Hogy a faszaság univerzumában elhelyezzem a bandát, ők azok, akik nem táncolnak, csak a kiállásukból sugárzik az, amiért mindenki tempózik, hogy hasonlóak legyenek hozzájuk. Cover Boy? Az egyik legjobb kdb szám. Még a MAD i hate music-jával is versenybe száll. Emellett pedig végig olyan, hogy örülsz mert szól, mert a jó zenének örül a jó ember. Ők is dánok különben, de néha énekelnek angolul. Van egy számuk, aminek az a címe, hogy first fuck. Mondtam, hogy inkább vagányok, mint klasszak. Milyen vicces lenne, ha ők lennének a dán auróra. De csak nem azok. Azért őszinte leszek. Ez egy egy órás lemez, és csak egy kislemezt hallgattam újra, mielőtt feltöltöttem volna. Lehet a végére a számok is olyan furák lesznek, mint amilyen ocsmány a borító. Kicsit modern, de már túlmegy az ízlésesen, és miközben disznók vannak rajta amik klasszak, de azért mégis!


No comments:

Post a Comment