Friday, February 5, 2010

dead moon - unknown passage


http://www.mediafire.com/?tt2vtn1tqy3

Szia Lóri!
Gyors leszek és a lényeget mondom csak. 00-ás évek = internet + wipers. Itt az ideje belehúzni és eldönteni miről fog szólni az új évtized. Nem hiszem, hogy a Dead Moon-ról, de legalább ők is portland-iek és persze kurva jók. Ami meg rohadt vicces, hogy a demona az ő is this real-jük. Néha komolyan rá is éneklem, hogy is this real. Legtöbbször akkor, amikor másnapos vagyok. Mert a dead moon a tökéletes másnapos zene. Jó tudom te nem iszol meg minden. De ha a csángó fesztivál második napján amikor Ogli G sunyiban összeszarta a táncház vécéjét, én meg már olyan részeg voltam, hogy nem tudtam az a csaj fel akar e szedni vagy csak bolond vagy magányos vagy mind a három, aztán a földre öntöttem az unikumot, gepárd felhívott minket hajnalban, hogy egész este egy rapper csajjal smárolt, Borics pedig eltűnt a bokrokban. A hurkázó pedig nem volt nyitva. De ha nyitva van, hiába voltam akkor vegetáriánus, ettem volna veled egy szálat, respektből hogy milyen éjszakába vittél bele. Aztán már másnaposan, kaja kómában, kurva fáradtan, ahogy látszott, az eltűnt Borics helyett nálad aludtam volna és még a felkelő napnak lejátszottuk volna ezt a lemezt. És másnap, amikor felkelünk kurva korán mert aki kurva későn fekszik le az kurva korán szokott néha kelni, akkor is ezt hallgattuk volt, mert lusta lettem volna mást feltenni és én tuti a földön alszom a lemezjátszód mellett. És csak hallgattuk volna, én próbáltam volna nem beokádni, te meg kicsit visszaaludni. De nem tudtunk volna, mert azért ez a legjobb zene másnaposságra, mert feltüzel a buja rock and rolljával. Meg közben van benne egy flegma lassúság is, amitől kicsit vicces lesz, hogy mennyire beleszarnak. Tehát nem csak másnaposságra jó, hanem akkor is ha egyszer csak arra kapod fel a fejed a csavarszámolgatásból, hogy senki sincs a dolgozóban rajtad kívül, nem tudod hova tűntek, az ebédet már nem érzed viszont rengeteg óra van még amíg hazamehetsz. Na ez akkor is átsegít. De tényeg!

No comments:

Post a Comment